Friday, October 19, 2007

معرفی خبرنامه : SitePoint


خبرنامه آموزشی Sitepoint حاوی نکات بسیار آموزنده ای است ، به خصوص برای برنامه نویسان . این خبرنامه درباره پیشرفتها و تکنیکهای برنامه نویسی مقالات بسیار زیادی دارد و جالب اینکه تکراری هم نیستند ! برای عضویت در آن شک نکنید ..

Thursday, October 18, 2007

فاروم Vooria


در فاروم Vooria عضو شوید و از امکانات آن بهرمند شوید .
این فاروم اخیرا مسابقه ای برگزار کرده که برندگان آن می توانند 2 گیگا بایت اسکریپت رایگان هدیه بگیرند !!!
در ضمن لطفا پستهای من را نیز در این فاروم مطالعه کنید و در نظرخواهی آن شرکت کنید

Tuesday, October 16, 2007

نظرخواهی


با گسترش استفاده از زبان فارسی در اینترنت ، منابع و e-book های زیادی در اختیار من قرار گرفته که تصمیم دارم با در اختیار گرفتن یک فضا ، آنها را برای اسفاده عموم به اشتراک بگذارم، اما مسئله ای که ذهنم را مشغول کرده اینست که آیا یک دامنه مستقل به این کار اختصاص دهم یا از فضای وب سایت دوستان دیگر استفاده کنم . اگر دامنه مستقل بگیرم ، دردسر طراحی صفحات و مدیریت وب سایت را دارم ، به خصوص اینکه در منزل دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارم و اگر از فضای Host دوستان استفاده کنم ، مشکلات دیگری دارد از جمله اینکه پهنای باند سایت این دوستان اشغال می شود.وب سایت مستقل یا فضای اشتراکی ، نظر شما چیست ؟

Saturday, October 13, 2007

بیهوشی رایگان در جمعه بازار کتاب اصفهان


دیروز جمعه ( 20 مهر 86 ) به اتفاق خانواده به جمعه بازار کتاب رفتیم . بعد از مراجعه به مکان قبلی ، متوجه شدم که جمعه بازار کتاب به پارکینگ خیابان طالقانی ( اصفهان ) منتقل شده است . با مراجعه به مکان جدید ، از اینکه چند ساعتی از عمرم را اینگونه تلف کرده ام ، پشییمان شدم . فضای تاریک پارکینگ ، گرد وخاک ، بوی نامطبوع و عدم وجود تهویه هوا ، میزهای درب و داغون و راهروهای تنگ و کثیف را میتوان از مشخصه های جمعه بازار کتاب اصفهان نام برد . 95 درصد کتابها ، تستها و آزمونهای کنکور بودند و جالب اینکه قیمت کتابها هم تفاوت آنچنانی با قیمت پشت جلدشان نمی کرد، شاید خیلی از این کتابها را می شد با قیمت مناسبتری از اینترنت خرید و آن فضای خوش عطر را تنفس نکرد . اطلاع رسانی هم که افتضاح بود . اگر کتاب خاصی می خواستی باید تمام غرفه ها را یکی یکی چک می کردی تا شاید! آن کتاب را بتوانی پیدا کنی . این جمعه بازار را به تمامی افرادی که نیاز به بیهوشی دارند و استطاعت پرداخت هزینه آن را ندارند ، توصیه می کنم ! من نمی دانم این پیشنهاد کدام آدم متفکری بوده که جمعه بازار در چنین فضایی با این سطح امکانات برگزار شود ؟ راستی ما در چه قرنی و در چه سالی زندگی می کنیم ؟ فقط می توانم بگویم که واقعا از این بابت متاسفم !!!