Thursday, August 04, 2011

کتاب WebMatrix

Web Matrix  یکی از آخرین ابزارهای مایکروسافت برای طراحی وب است که ترکیبی از برنامه هایی مثل Front-page و Dream-weaver  است البته با اضافه کردن یک سری امکانات جدید و پشتیبانی از نگارشهای جدید مثل موتور Razor  . برای دانلود رایگان کتاب راهنمای Web Matrix  به این لینک مراجعه نمایید . این کتاب کوتاه (39 صفحه ) دارای بخشهایی در ارتباط با چگونگی ساختن وب سایت با WordPress  و همچنین Umbraco  می باشد . از دست ندهید. 

2 comments:

Morteza said...

نمی دونم چرا اصلا با این WebMatrix راحت نیستم. چند تا جا نصب کردم ولی همشون یه سری مشکلاتی دارند. هر اکشنی که انجام می دم یکی دو ثانیه برنامه فریز می شه! محیطش رو هم دوست ندارم.
با تجربه ای که از Expression Web دارم فکر می کنم مایکروسافت باید چندین ورژن از برنامه WebMatrix رو بیرون بده تا مشکلاتش رفع بشه.
فکر می کنم این برنامه ابزار خوبی واسه برنامه نویسی با گرامر Razor باشه و نه چیز دیگه ای (در مقایسه با سایر ابزار های موجود).

Unknown said...

با نظر شما صد در صد موافقم. من حتی تعجب می کنم که چرا مایکروسافت چرا سعی در بهبود برنامه های قبلی مثل expression Web یا حتی Front page نمی کنه، چون به نظر من اون برنامه ها از لحاظ UI واقعا سبک تر و عالی تر از این WebMatrix هستند.