Thursday, January 27, 2005

درباره تبليغات اينترنتی :( قسمت دوم )

بعضی از مشاغل از تبليغات روی سايت ما جواب بسيار خوبی مي گرفتند ، نمونه آن يک هتل بود که يک بنر تبليغاتي داشت و چند عکس در يک صفحه انگليسي-فارسي که با کليک روی کادر تبليغاتی اش (Banner) ظاهر ميشد.برای اين مشتری يک ايميل هم در سايت ساخته بودم که بتواند بوسيله آن با مشتريانش ارتباط برقرار کند . پس از چند ماه ايميلی از يکی از بازديدکنندگان سايت دريافت کردم که شاکی بود از اينکه چرا قيمت اتاقهايتان را به من اعلام نمي کنيد !!! تازه متوجه شدم که اين آقای مدير سايت اصلا ايميلش را چک نمي کند !و بازديدکننده مجبور شده بود به مدير سايت ايميل بزند. با اين آقا(مدير هتل) تماس گرفتم و گفتم که ايميلت را چک کن ، گفت : وقت ندارم ! بعدا فهميدم که اصلا بلد نيست ايملش را چک کند . از آن روز به بعد يک کار ديگر هم به گرفتاريهای ما اضافه شد : چک کردن ايميل اختصاصي حضرات سفارش دهنده تبليغات آنلاين !!!

No comments: