Tuesday, September 28, 2010

IETester

همیشه نگران این بودم که وب سایتهای طراحی شده ، در مرورگرهای مختلف چطوری دیده می شوند و نکنه صفحات یا کدهای جاوا اسکریپت به هم ریخته باشند . از شما چه پنهون یک بار که یک وب سایت برای ارسال اس ام اس نوشته بودم و تعداد کارکترهای اس ام اس را با یک دستور جاوااسکریپت چک می کردم ، یکهو دیدم صاحب سایت زنگ زد و گفت بدبخت شدم ، یک نفر ، یک کتاب را به جای متن یک اس ام اس کپی کرده و برنامه جاوا اسکریپت شما هم چک نکرده !!! بعد فهمیدم که این تابع در IE6  اجرا نمی شه و من فراموش کرده بودم که آن را با مرورگرهای مختلف چک کنم . برنامه IETester  به برنامه نویسان تحت وب کمک می کند تا وب سایت خود را قبل از انتشار در نسخه های مختلف IE  تست کنند و مشکلات احتمالی کدهای تحت کلاینت را ببینند. این برنامه را می توانید از وب سایت آن در آدرس زیر دانلود و نصب کنید و برنامه خود را قبل از آپلود تست کنید .

2 comments:

محبی said...

سلام دوست عزیز
من مطلب شما را در سایت برنامه نویس درباره ارسال پیامک خواندم. می خواهم بدانم می توانم از شما مطالب کاملتری در این مورد دریافت کنم. لطفا به من در اینباره کمک کنید. با تشکر
محبی

Anonymous said...

یادم رفت اینم ایمیلم
mohebbi_7610@yahoo.com